15 June 2010

mengarot dan mencarot

okeh..nama entry pon dah sebegitu..
hahaha.
aku bukan ape..
lame x hapdet blog..
x sempat la kawan..
meny korang pon da malas tgk blog aku kan..
yes...lately aku da x bukak blog..
membisu..
hahahaha
(ngarut lagi)

so..
aku pon mengambil kesempatan ni..
final exam pon da lame abes..
skunk kat rumah..makan tito makan tito..
sampai ader org cakap aku da tembam~~!
hohoho..

alhamdulillah..
result final exam aku baik..
x ade lg yg sangkut..
hehehe..
sgt gembira..

buat tipah..congrats sebab da grad..
haha..
aku ni lame ag.
sob2..
buat kawn2 yg lain..teruskan berusaha..
hehe..

x ade ape da lagi nak membebel~!

p/s: buat gadis, saye rindu kamo0~!

1 comment:

korang membebel:

ME,MYSELF AND HER

My photo
kluang, johor, Malaysia
aku-MOHAMAD SAHLAN BIN MD ZAINUDIN,STUDENT,ANAK ORANG,PENGANGGUR X BERTAULIAH,SKE KACO BUDAK²... hahaha... AKU SAYANG MAK BAPAK AKU.. TANPA DIERANG.. SIAPE LA AKU. HUHUHUH....

Followers