07 April 2010

jiwa..

aku da lame x hapdet blog neh..
bukan ape..
internet kat uitm neh sgt2 la problem..
+lately aku sedikit bz..
sampai awek aku pon majuk nan aku..
hehehe..sorry yayang..b bz lorr..

nextt..
aku nak bercerita ape yang dah berlaku beberapa bulan yang lepas sampai lah hari ni..

first..
kemping kat lenggong, perak..
sangat menggembirakan hati..
even x puas..tp ok la..
two thumb up kepada organiser..
ni ade sedikit gamba aku bg korang tgk..




ni mase aku nak wat flying fox..hehehe

hah..grenade semua!!

byk ag..
tapi aku upload semua t penat plak korang nak tgk kan..
hehehe..

next even...
aku punye projek independent study laa..
kat sekolah menangah sains hulu selangor..
boleh dikatekan berjaye dgn x beberape sempurna kot..
hehehe..
a few problem mendatang..tapi kiterang jalan je..
janji siap..


hahahahaha..
ni antara posting blog aku yang x berape nak siap..
muahahahaha



No comments:

Post a Comment

korang membebel:

ME,MYSELF AND HER

My photo
kluang, johor, Malaysia
aku-MOHAMAD SAHLAN BIN MD ZAINUDIN,STUDENT,ANAK ORANG,PENGANGGUR X BERTAULIAH,SKE KACO BUDAK²... hahaha... AKU SAYANG MAK BAPAK AKU.. TANPA DIERANG.. SIAPE LA AKU. HUHUHUH....

Followers